tisdag 1 september 2009

Kimmo Kungen Koskenkorva!

nu är det så att jag hänger kvar på denna bloggen tills jag fixat i ordning den andra, men har tänkt överge denna bloggen, har ändå haft den i snart ett år... shit vad tiden går fort när man tänker efter.


Men nu till detta blogginläggs rubrik.

Säsongens första träningsmatch på hemmaplan mot Finska mästarna Kärpät. Vins med 5-1 :D Riktigt bra spel om vi räknar bort de första 5 minuterna av matchen. Självklart släppte Aik in ett mål redan efter 13 :O sekunder. Detta måste vara nytt rekord, om man nu kan räkna det som ett rekord...

Tyvärr så har ju kimmo lämnat oss för Kärpät men han hyllades som en kung då han klev in på planen. Han tackade till och med klacken :)

"Koskenkorva, Koskenkorva Hey hey! "

Vi kommer sakna dig och dina vita skridskor Kimmo ;)
För han är ju ändå anledningen till att skelelfteå tog sig till semifinal i förra årets slutspel. Hans avgörande mål måste vara det lyckligaste ögonblicket i mitt liv. Ja, jag grät av glädje! :D

Jag ser fram emot en toppensäsong ;)

see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar