söndag 6 september 2009

graagefesten NR1!

kvaällen/nattens tillställningar började tidigt och slutade tidigt.

Kring halv 4 på eftermiddagen kom martin och hämtade mig i stan, då bar det iväg till Jörn, eller snarare flög.. Skellefteå-jörn=6,5 mil= 20 minuter i martins fart, som värst gick det ca 110+100 :O kändes som jag åkte rallybil!

Väl i Jörn blev det lite allt möjligt som hände, Jonte och krille skulle tatuera sig så satt å tittade på det ett tag sen blev det att hämta Malin och Linda. kring åtta tiden blev det middag, grillat och potatissallad, gud så gott det var, fast så hungrig som jag vr hade nog allt varit gott :P
De hände lite allt möjligt på denna garagefest innan vi började färden in mot stan, å shieeet vilken färd till stan sen :O
Började med att det tog oss ca 45 minuter att tanka... eftersom Martin och Linda hade fullt upp med att hångla, farmor skulle röka och massa jävla helvete, väl i bilen dit gick det väl hyfsat tills Martin som satt i baksätet sträckte sig över mig, hälde en öl i min nacke och på något sätt la han in backen i 90 knyck. Tvärstopp på bakdäcken och ett jävla skrik från motorn men som tur var så fick han in drive läget igen! de hade kunnat bli en dyr smäll...

väl i stan bar det iväg till klub hopup, någon typ av raggarklubb där det var 22års gräns men tack vara mitt sällskap hade jag inga problem att ta mig in men jag kände mig hyfsat malplacerad!

Efter detta bar det iväg till max där vi höll på dö av skratt, speciellt linda! Martin åt som en jävla treåring hade dressing över halva ansiktet, hahah, sen skulle han öppna en ketchup och sprutade den över halva alex! hahahahaha

efter ett jävla tjat på max parkering for vi och cruisade lite, letade alex i typ en halvtimme innan vi fick veta att han åkte i pontiacen med knatte å gänget!
vet inte riktigt vad klockan var när vi började färden hem till jörn men mkt var hon iaf! alla i bilen sov hela vägen hem så jag satt å diggade raggarmusik för mig själv.
I jörn blev det att ta knattes bil och köra den till stan, var väl hemma i min säng kring 06.15. Fy fan så trött jag var, skulle aldrig göra detta om dom inte balatade så bra.

Och så tänkte jag avsluta detta inlägg med lite bilder fårn gårdagen, ( varnar för dålig kvalla)


Kvällen outfit

En massa jävla folk

Matbordet från andra hållet, ja dom hade dukat långbord i tvätthallen
Vid maddagsbordet

På club hopUp

Carro och Richard, mina nyktar vänner :P

Bilen jag körde, en sheva

Bilarna utanför max

ja de var min kväll/natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar