onsdag 2 september 2009

äntligen kom den :)

dagens skola var inte så ansträngande, hade ingen historia vilket innebar en lektion. Nämligen rörlig bild från 10.10 till 12.15. fick äntligen tag i materialet från nordanå så kunde börja jobba lite, ska nog och filma nästa vecka :)


Efter min väldigt korta dag blev det att cykla direkt till ica Kvuntum där mitt paket från Ellos låg och väntade på mig.

och titta vad det innehöll :D

Känns som jag väntat på de där paketet hur långe som helst, men det tog i själva verket inte ens en vecka, men de var väl bara för att jag ville ha jackan så himla mycket.

Nu ikv blir det nog bara att ta det lungt, har ätit middag och plockat undan lite här, känns som de är allt jag gör nu förstår inte hur jag lyckas dra fram så mkt.. :P
Sen har jag även varit duktig och renbäddat i min säng så nu är där fint :)
funderar på om jag ska vara duktig och fara ut å springa en lite runda.. om det har slutat regna.

see you

1 kommentar: